Hospitality

Verkooptraining Hospitality | communicatietraining Hospitality –  Sales & Communication Improvement

Haal meer omzet uit uw bestaande klanten
Juist uw hospitality-medewerkers hebben regelmatig contact met uw bestaande klanten. Hoe zorgt u ervoor dat zij upsellingkansen aangrijpen? Sales & Communication Improvement traint al ruim 15 jaar bedrijven in de hospitality-branche om meer business te halen uit nieuwe en bestaande klanten. Grote namen zoals Bilderberg maakten kennis met onze begeleiding, verkooptraining hospitality en communicatietraining hospitality.

Onderscheiden van de concurrent door klantgerichte aanpak
In onze communicatietraining hospitality leren uw medewerkers om verschillende typen klanten te ‘lezen’ en begrijpen. Elke type klant wil namelijk anders benaderd worden. Uw medewerkers krijgen in de communicatietraining hospitality zowel inzicht in hun eigen gedragsstijl als die van hun klanten. Het resultaat? Zij weten precies hoe zij een klant kunnen benaderen om meer business te realiseren. Het mooie is dat uw klant voelt dat zij persoonlijk wordt benaderd. En deze persoonlijke aanpak onderscheidt u juist van uw concurrenten.

Nieuwe klanten door onze verkooptraining hospitality
Door de verkooptraining hospitality maakt u offertes die aansluiten bij de wensen van uw klant. Daardoor kiezen klanten eerder voor uw aanbod en faciliteiten. Om dit te bereiken oefenen uw medewerkers met onze bewezen gesprekstechniek. Met de SKEN-methode stellen uw medewerkers de juiste vragen op het juiste moment. Ook achterhalen ze bezwaren die eventueel leven. Dit levert u nieuwe klanten op en u haalt meer rendement uit uw verkoopgesprekken.

Zoekt u een beproefde methode die specifiek gericht is op de hospitality-branche? Sales & Communication Improvement begeleidt u en biedt u praktijkgerichte verkoop- en communicatietrainingen. Wilt u graag weten hoe S&CI het verschil maakt? Lees meer op onze pagina ‘’Waarom S&CI’’ of neem contact met ons op.