Whitepapers
Wij delen onze kennis!
Wilt u meer lezen over het verhogen van uw omzet door onze verkooptrainingen en communicatietrainingen? Ieder kwartaal delen wij onze kennis met u in een whitepaper.
Durf te vragen: sterke coachgesprekken
Het is eigenlijk een kip-ei verhaal. Het liefst zou u willen dat uw medewerkers u meer werk uit handen nemen. Maar daarvoor moet u uw medewerkers wel vertellen wat ze van u over kunnen nemen en hoe u graag ziet dat zij dit doen. Dit kost tijd en die heeft u niet. Hoe zorgt u er dus voor dat uw medewerkers vol vertrouwen en zelfstandig kunnen werken, maar dat u ook grip houdt op hun werk? En dat dit niet veel tijd kost? Wilt u antwoord op deze vragen? Download dan nu onze whitepaper.
Vul hier onder uw naam en e-mailadres in en deze whitepaper wordt direct naar u gemaild:
Verkoopgesprekken met resultaat: gedragsprofielen
In deze whitepaper vertellen we u meer over de gedragsprofielen van mensen. Het kennen van uw eigen gedragsprofiel en het gedragsprofiel van uw klant heeft grote invloed op het gesprek en “het closen van de deal”. U herkent het wellicht. In een gesprek met een klant vangt u veel non-verbale communicatie op. Kleine stukjes informatie die u iets vertellen over uw klant en zijn gemoedstoestand. Verkopen lijkt daarmee best wel wat op rechercheren. Wilt u meer weten? Download dan nu onze whitepaper.
Vul hier onder uw naam en e-mailadres in en deze whitepaper wordt direct naar u gemaild:
Best Value Procurement
De nieuwe manier van aanbesteden: Best Value Procurement. Het gaat niet om de goedkoopste leverancier, maar de leverancier die de beste kwaliteit levert tegen een goede prijs. Deze methode helpt inkopers bij hun selectieproces. In onze whitepaper vertellen wij u meer over deze procedure. Bent u benieuwd? Download dan nu onze nieuwste whitepaper.
Vul hier onder uw naam en e-mailadres in en deze whitepaper wordt direct naar u gemaild:
NIEUW: Maak slim gebruik van referenties in een verkoopgesprek
Staat u er wel eens bij stil? Eigenlijk helpt u uw klant beslissen met uw verkoopgesprek. Uw klant heeft een probleem en zoekt daarvoor een oplossing. Wellicht zijn er meerdere aanbieders die elk een oplossing bieden. U onderzoekt samen met uw klant hoe goed uw oplossing is. Hoe belangrijk is dan een referentie in dit beslissingsproces? Enorm belangrijk! Klanten horen het liefst van anderen hoe goed u hen heeft geholpen. Uw referenten hebben al gezien of uw oplossing echt werkt. Bovendien hebben ze met u mogen werken. Juist zij kunnen vertellen dat uw werkwijze enorm waardevol is. Maar hoe presenteert u deze referenties in een verkoopgesprek zodat ze het meeste rendement voor u opleveren?
Vul hier onder uw naam en e-mailadres in en deze whitepaper wordt direct naar u gemaild:
NIEUW: Voer geen prijsdiscussie!
Verkopers zijn vaak doelgericht. Doelgerichte mensen houden van snelle successen en willen graag winnen. Dat is uw grootste kracht, maar het kan ook een valkuil zijn. Stelt u zich eens een goed verkoopgesprek voor. Aan het einde van het gesprek geeft de potentiële klant, een slimme inkoper, diverse koopsignalen. U wordt nog enthousiaster en wil, koste wat het kost, de deal sluiten. En dan vraagt de inkoper ineens om korting. Wat denkt u dat er gebeurt? Precies, u accepteert wellicht de korting om zo snel de deal te kunnen sluiten. Zonde, want zo loopt u vele euro’s marge mis. Wat is een goede alternatieve aanpak?
Vul hier onder uw naam en e-mailadres in en deze whitepaper wordt direct naar u gemaild: