Verkooptraining Financiële dienstverlening | communicatietraining Financiële dienstverlening – Sales & Communication Improvement
Nieuwe regelgeving? Pas uw communicatie aan!
Een heldere communicatie met uw klanten wordt steeds belangrijker door de nieuwe financiële wet- en regelgeving. Bovendien wilt u risico’s beter inschatten voordat u nieuwe klanten binnenhaalt. Hoe zorgt u dat uw medewerkers klaar zijn voor deze gesprekken met uw klanten? Sales & Communication Improvement begeleidt al ruim 15 jaar bedrijven in de financiële dienstverlening. Grote namen zoals De Rabobank maakten eerder kennis met onze begeleiding en volgden onze verkooptraining financiële dienstverlening en communicatietraining financiële dienstverlening
Schat risico’s beter in door een bewezen vraagstelling
In de verkooptraining financiële dienstverlening leren uw medewerkers onze bewezen SKEN-methode toe te passen. Door deze SKEN-methode vragen ze dieper door naar de situatie van uw klanten. Het resultaat? Op basis van deze informatie kunnen ze financiële risico’s beter inschatten. Niet alleen kunnen ze vervolgens een evenwichtig financieel advies geven, maar ook kunnen ze eventuele upselling mogelijkheden aanpakken.
Buig het negatieve sentiment om in een concurrentieel voordeel
Bovendien leren uw medewerkers in de communicatietraining financiële dienstverlening hoe ze bezwaren boven tafel te krijgen en kunnen weerleggen. Door openlijk te spreken over deze bezwaren bouwen zij direct een vertrouwensband op met uw klanten. Zo buigt u eventueel negatief sentiment om in een concurrentieel voordeel.
Sales & Communication Improvement biedt u een beproefde methode gericht op uw praktijk en levert u gegarandeerd resultaat. Wilt u graag weten hoe S&CI het verschil maakt? Lees meer op onze pagina ‘’Waarom S&CI’’ of neem contact met ons op.