Gisterenavond mocht Peter Kweekel als gastspreker een presentatie geven tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van Ondernemersclub LWV In de zaal zat een 50tal ondernemers en managers uit de regio brabant en limburg.
Peter Kweekel werd gevraagd om te spreken over zijn nieuwste boek dat binnenkort verschijnt over gedrag. Al eerder schreef hij de twee boeken: “Waarom het tussen de klant en mij wel klikt” en “Waarom klanten wel bij mij kopen.”
Verhelderend en misschien ook wel een beetje confronterend
Als schrijver en ervaren bedrijfscoach wordt Peter Kweekel wel vaker gevraagd als gastspreker bij ondernemersclubs, businessclubs of netwerkbijeenkomsten. Hij illustreert, in een korte presentatie van maximaal 60 minuten, wat het effect is als twee totaal verschillende typen mensen met elkaar in gesprek gaan.
Wat aanwezigen zeggen over Peter:
- “Het is bijzonder om te zien hoe, al binnen enkele minuten, de confrontatie van het podium afspat.”
- “Iedere aanwezige herkent zich wel in een gesprek dat anders loopt dan je verwacht.”
- “Het meest confronterende van het verhaal: erachter komen dat jouw eigen persoonlijkheid zo’n grote impact kan hebben op anderen. Het werkt verhelderend en je ziet ineens in waarom je die collega niet mag, die medewerker de laan uit hebt gestuurd en misschien wel erger: die topdeal niet hebt weten te sluiten.”
.
Vrijblijvende uitnodiging presentatie gastspreker Peter Kweekel
Ben jij zelf op zoek naar een gastspreker voor jouw eigen netwerkclub, businessclub, serviceclub of ondernemerscafe? En je wilt een betaalbare spreker die in slechts 60 minuten echt een meerwaarde levert? Neem contact op met Sales & Communication Improvement zodat je aan kunt sluiten bij een volgende presentatie van Peter Kweekel.